Korte update! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ellen Jong - WaarBenJij.nu Korte update! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ellen Jong - WaarBenJij.nu

Korte update!

Door: EllendeJong

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Januari 2011 | Peru, Cuzco

Lieve vrienden en familie,

even snel op een rijtje wat er deze week is gebeurd en wat de planning is.

Vrijdag ben ik gaan raften met mijn ´sportieve vriendinnetje´ Bairbre en dat was opnieuw zeer geslaagd. 3 leuke Amerikanen ontmoet, veel geouwehoert met de ´guias´ (die maar niet konden ophouden te praten over het meisje met de ´dutch chocolat´, aangezien ik het pakket van mijn ouders snel voor het raften had afgehaald bij het postkantoor), genoten van een sauna en een heerlijke traditionele rijst & kip lunch.

In het weekend heb ik veel nagedacht over mijn project en mijn verblijf in Cusco en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb besloten te stoppen met het vrijwilligerswerk, omdat het op dit moment een te grote uitdaging is voor mij waar ik me niet goed bij voel. Misschien later in mijn leven..
Ik heb geïnformeerd naar de mogelijkheden en ga nu een week eerder weg uit Cusco en daarvoor in de plaats kan ik volgende week mijn Spaans nog 5 dagen lang gaan verbeteren. (Ik moet weer naar school!!)

De rest van de week wat kleine trips ondernemen in en rond Cusco en vooral een beetje gerelaxed. Na deze 2 maanden had ik even tijd nodig om alles te overdenken en eens even te beseffen wat ik allemaal meemaak en hoe bijzonder het is.

Dit weekend (oftewel over een paar uur) ga ik naar het titicacameer waar ik erg naar uitkijk!
En na de week lessen ga ik richting Bolivia, waar ik erg veel goede verhalen over heb gehoord.

Verder moet ik nog even melden dat het uitgaansleven hier in Cusco geweldig is. Bijna elke dag gaan we met een gezellige groep eten, drinken en dan ´Cusco in´. Daar kan je salsa dansen, naar een reggaebar of gewoon een discotheek met top40 muziek.

Een uitgebreider verslag de volgende keer weer & nu inpakken!

Liefs, Ellen

  • 15 Januari 2011 - 16:46

    Anouk:

    Goed hoor Ellen dat je er over nagedacht hebt en daarom nu een goede keuze kunt maken over de rest van je reis. Als je je ergens niet fijn bij voelt kun je er inderdaad beter mee stoppen, je hebt het in ieder geval geprobeerd toch?! Succes nog met de Spaanse lessen (zal ook wel weer leuk zijn!) en veel plezier dit weekend en alvast in Bolivia! (Wooow!)

    Dikke kus, Martijn en Anouk

  • 16 Januari 2011 - 11:29

    Peter:

    Hoi Ellen! Als je je niet thuis voelt bij het vrijwilligerswerk heb je een goede beslissing genomen! Pas goed op jezelf en veel plezier in Bolivia!

    Knuffel :)

  • 19 Januari 2011 - 10:20

    Marjolein:

    goed zo Ellen, keuzes maken! is niet altijd makkelijk maar wel belangrijk:)
    geniet er van! liefs liefs en knuffels:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Ellen

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 38133

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 06 Juli 2016

Fietsreis door Afrika

19 November 2010 - 28 Maart 2011

Rondreizen door Zuid-Amerika!

Landen bezocht: